Znati napisati dobar tekst ili barem stih spadalo je nekoć u najpoželjnije poslovne i društvene alate. Lamentirajući pod stablima maslina i čempresa o smislu života i praćeni tugaljivim zvucima lire, antički filozofi i pjesnici uživali su veliki ugled kao neprikosnovena društvena elita.
Svatko tko je držao do sebe želio je osvojiti milost Muze pa je tako, primjerice, ludi Neron navodno potpalio Rim želeći doći do inspiracije za pjesmu koja bi mu konačno postala ultimativni hit.
U “Ljubavi u doba kolere”, smrtno zaljubljeni Florentino Ariza svoju je bol pretvorio u zaradu, pišući brojnim ljubavnim mučenicima po narudžbi namirisana pisma.
A danas?
S svim naprednim tehnologijama i blagodatima koje nam isti nude, možete ispričati, opjevati, opisati i ukrasiti vaš konačan proizvod najboljim alatom koji vam je na raspolaganju – marketinškim blogom. Nema boljeg načina da na razgovijetan, edukativan i kreativan način, doprete do ciljane skupine i većeg broja posjetitelja.
REFERENCE ANIMA STUDIO
Turistički tekstovi
Izbor promotivnih tekstova i autorskih blogova:
Suhozidi – kamena čipka žuljevitih dlanova
Moskva – carstvo ljepote kroz 72 sata
Kamo na izlet? 7 veličanstvenih
…. i još puno puno njih..
Food blogovi Pauza.hr – Suradnja 2014, dio tekstova
Kokice
O medu i pčelama
Kad ulice mirišu na kukuruz
Knedle sa šljivama
Okusi iz djetinjstva
Kava ili čaj
Volite li lazanje
Palačinke
Orijentalni super sendvič
Meštar wok
Pauziraj s čevapima
Meksiko